Optimizacija stroškov

Znižujemo stroške podpornih funkcij in procesov naših strank.

  • Znižujemo stroške podpornih funkcij in procesov naših strank ob enaki ali boljši kakovosti proizvodov ali storitev dobavljenih ali opravljenih s strani dobaviteljev. 
  • Izboljšujemo procese naročanja.
  • Vedno stremimo k temu, da dosežemo čim boljše razmerje med kakovostjo in ceno.
  • Ob menjavi dobaviteljev pomagamo v prvih fazah implementacije, pozneje pa spremljamo kakovost opravljene storitve ali dobavljenega blaga.

Sektorji delovanja, kjer znižujemo stroške poslovanja

Stroške optimiziramo v veliki večini sektorjev.

Izpostavili bomo le nekatere, kjer dosegamo dobre rezultate na podlagi cene in kakovosti:

  • bančne in druge storitve financiranja,
  • pisarniški material,
  • krediti in lizingi,
  • tiskovine,
  • najem tiskalnikov in računalnikov,
  • prevozi (taksi, kombi ..) in logistika,
  • energenti (elektrika, voda, plin),
  • licenčni programi (Microsoft Office, strežniki …),
  • telefonija in internet,
  • varstvo pri delu in zdravniški pregledi,
  • zavarovanja vozil, nepremičnin, dodatna zavarovanja …

Način sodelovanja

Skupaj s strankami dorečemo način sodelovanja.

Sodelovanje s strankami praktično vedno postavimo na takšen način, da imamo enake cilje, kot jih ima stranka. Največkrat to pomeni, da je naše plačilo oziroma velika večina le tega vezana na uspešnost, ki jo dosežemo pri določenih projektih. Z drugimi besedami: razdelimo si prihranek, ki ga ustvarimo. 

Ko se projektov lotimo, se dogovorimo tudi o pooblastilih, ki jih imamo. In seveda o željah stranke. Če želimo optimalni rezultat z vidika razmerja kakovost in cena, potrebujemo polna pooblastila. Tako projekte peljemo od analize trenutnega stanja do procesa zbiranja različnih ponudb in pozneje do implementacije novega ponudnika, kadar je to potrebno.

Naše delo se ne konča z implementacijo novega ponudnika ali s spremenjenim procesom oziroma pogoji dela na relaciji dobavitelj – stranka. Tudi po opravljeni spremembi nas zanima, kako stvari tečejo dolgoročno, saj nas zanima dolgoročno zadovoljstvo stranke.

Stopite v stik z nami

Vas zanima več o nas? Imate za nas vprašanje? Kontaktirajte nas in z veseljem se bomo z vami spoznali.